خــــــــدایا بسه!!



خدایا!

بسه...بسه!به بزرگیت قسم مردم...

خدایا!

چقدر هرهفته منتظرباشم تا ببینمش؟؟چقدر برم ونرسم؟؟

خدایا!

اگه میخواد باکس دیگه ای بخوابه،اگه چشماش میخواد هرصبح

توی چشای کس دیگه ای باز بشه،اگه میخواد برای کس دیگه

نازکنه،خدا نمیخوام...توروبه خداییت همین الان ببرم...

خدایا!

چقدرگریه؟؟چقدر فکر؟؟فکراینکه شب عروسیش چیکارکنم؟!!

خدایا!!

بالش زیر سرم از اشکام گله داره،خداسرت رودرد نمیارم ولی

این بار صدای منو بشنو...!



روزی برایت عزیز میشوم...آنقدر که در حضور همه به تمام اشتباهایت


اعتراف میکنی،دربرابرم زانومیزنی واشک میریزی...زیرلب آرام زمزمه


میکنی "مراببخش".آنروز بدن سردو بی جان مرا در تابوت بر دوش


میکشی....تاآخرین قد هایمان راباهم بزنیم...برای یک بار


هم شده از نبودنم قلبت به درد می آید...آن روز را دوست دارم زیرا


صادقانه ترین روز منوتوست...آنروز دوباره خواهی گفت:برای آخرین


بار به من فرصت جبران بده ولی در جواب


خواهی شنید:بگو"لاالله الاالله"




وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!
نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!
نه در اخبار حرفی زده می شود...!
نه خیابانی بسته میشود...!
و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود....!
تنها موهای مادرم،سپیدتر می شود...!
و پدرم کمی شکسته تر...!
اقوام چند روز آسوده از کار..!
دوستانم بعد از خاکسپاری،موقع خوردن کباب،آرام آرام خنده هایشان شروع میشود....!
راستی عشق قدیمم را بگو....!
هــــــــــــــــــــــه.......!
او هم با خنده هایش در آغوش دیگری،مرا از یاد می برد....!
من،فقط،گورکنی را خسته میکنم....!
و مداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید.....!
و اشک تمساح میریزد....!
و در آخــــــــــر
من می مانم و گورستان سرد و تاریک....
و غم همیشگی ام که همراهم می ماند.......




خوش بحال اونایی که عشقشون تنهاشون نمی ذاره و

شب ها تا نخوابوننش...نمیخوابه...خوش بحال اونی که

عشقش بهش میگه:ببین دیوونه...هم من مال توام  هم

 تومال من پس دیگه فکرای بیخود به سرت نزنه...خوش بحال

 اونایی که می دونن تا تهش پای هیچ نفرسومی وسط نیست...

خوش بحال اونی که میدونه به نگاه عشقش هیچکی قشنگ

 نمی آد جز خودش...خوش بحال اونی که به عشقش میگه:

میخوام برم.عشقش نگاه میکنه توچشاشو میگه:مگه فقط

خودت مسئول خودتی؟دل من چی؟بیخیود میکنی که میگی

میخام برم...

خوش بحال اونی که واسه عشقش بهترینه..!




"



نظرات شما عزیزان:

نازنين
ساعت10:14---5 دی 1393

داداشي اينا فقط تو خوابه هيچ كس به هيچ عهدي پايبند نمي مونه و دلارو ميشكنن

پاسخ:ابجی نمیشه همه رو باهم مقایسه کردتا چندنفربه عهدشون پایبند نبودن بگیم همه دیگه همینجوری هستن.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 آذر 1393برچسب:, | 11:37 | نویسنده : نویسنده: مـــحــمـــــدکــــازرانی |